Loňský rok byl pro veletrh OBALY, který se koná souběžně s veletrhem REKLAMA POLYGRAF, prémiový. A hned na poprvé byl hodnocen jak vystavovateli, tak i návštěvníky jako velmi úspěšný koncept. Není divu – i samotná polygrafie nachází stále častěji větší uplatnění více ve světě obalů než v samotném tisku. Zatímco tištěná média jsou mnohdy nahrazována elektronickými, balit se bude stále. A obal musí prodávat – tedy kromě jiného plnit i prodejně – propagační funkci. Spojení konceptu veletrhů Reklama Polygraf a Obaly je tedy více než logický. První ročník veletrhu byl přehlídkou nových trendů i příležitostí k obchodním setkáním. Obaly 2017 byl vysoce kladně hodnocen jak vystavovateli, tak návštěvníky. Vzrůstající tendenci zájmu o 2. ročník veletrhu prozrazuje zájem o presentační plochu ze strany vystavovatelů již dnes, tedy půl roku do otevření jeho bran.