OBALY 2018 OBALY 2018
Místo konání - LETŇANY
PVA EXPO PRAHA Výstaviště Letňany
Organizátor


ABF, a.s.

POS stojany – účelný nástroj ke komunikaci produktu


Obal plní řadu základních (ochranná, manipulační)  i marketingových (vizuální, propagační, informativní, psychologická, estetická atd.) funkcí. Ve světě současných obalů se základní funkce považují za naprosto samozřejmé a je kladen stále větší důraz na funkce marketingové. Marketingovou podporu produktu však zdaleka neposkytuje jen obal, ale i další prostředky mediální, vizuální či produktové komunikace. Významnou produktovou podporu poskytují produktu displeje. A displeje, spolu s dalšími POS produkt, nebudou chybět ani na veletrzích OBALY a REKLAMA POLYGRAF.

 

Displej je obvykle nestandardní záležitostí, konstrukce tedy vychází z podstatně odlišných základů než standardní konstrukce obalů. Atraktivní a výrobně kvalitní provedení displeje dotváří i samotnou celkovou atmosféru prodejny či její části. Aby tuto atmosféru zákazník pozitivně vnímal, je nutné dodržování vizuálního stylu a značky v místě prodeje.

U displeje hraje velikou roli jeho nezaměnitelný vzhled. Podobně jako obal i prezentační stojan „komunikuje“ se zákazníkem a nabízí mu určitý příběh, který podporuje zájem o nabízený produkt.

Design stojanu by měl vyvolat zájem, nadšení a další podobné emoce, nicméně stále je potřeba si uvědomovat, že nesmí na druhou stranu nikdy svou originalitou přebýt zájem o vlastní výrobek. S tím souvisí i tzv. přehledný, srozumitelný design, který nekomunikuje jen sám za sebe.

 

Displeje z lepenky

Displeje z lepenky vyrábí na evropském i českém trhu řada velkých i menších výrobců. K nejvýznamnějším z nich patří společnost STI Group, která je držitelem řady prestižních mezinárodních i národních (např. v loňském roce Obal roku) ocenění. V nabídce společnosti lze najít permanentní i prodejní stojany, dekorační POS i sloupy, speciální promoce, digitální signage atd. Společnost pracuje i s moderními digitálními technologiemi, tak není nemožné pro ni vyvinout či vyrobit displeje s přidanou hodnotou šité přímo na míru zákazníkovi. Velký zájem již před časem vzbudil interaktivní typ POS, což je displej s integrovaným vysílačem, tzv. Beacon, který odesílá zprávy na chytré telefony a umožňují např. instore navigaci přímo k danému stojanu či zprostředkování různých informací, ať už o výhodných nabídkách, spotřebitelských soutěžích, novinkách a podobně.

 

Na výstavišti nebude chybět ani POPAI

POPAI je mezinárodní nezisková organizace, jejímž posláním je podpora marketingu v místě prodeje a její zastoupení v podobě POPAI Central Europe, která je středoevropskou pobočkou světové asociace, nebude jako obvykle chybět ani na letňanském výstavišti.  POPAI CE pořádá soutěž POPAI  AWARDS o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Zde se samozřejmě presentují nejenom displeje z lepenky, ale i z řady jiných materiálů, často i v náročných materiálových kombinací. Např. v loňském ročníku v rámci soutěžní expozice POPAI Awards bylo představeno 109 realizací ve 20 soutěžních kategoriích. Absolutním vítězem se stalo Paletové vystavení Jägermeister od společnosti Dago, která je rovněž velmi známým výrobcem displejů a POS. Tato práce získala zároveň cenu za kreativitu, ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci a bylo oceněno v kategorii Alkoholické nápoje.

 



BUĎTE I VY SOUČÁSTÍ VELETRHU




Na personalizované obaly s digitálním tiskem předních hráčů


V květnu v rámci veletrhu OBALY  i  REKLAMY POLYGRAF budou na výstavišti hojně zastoupeni dodavatelé digitálních strojů. Vedle polygrafické produkce se, výrobci z ranku digitálního tisku, zaměřují stále častěji na výrobce obalů. Není vůbec divu. Zatímco náklady časopisů, novin a další papírové produkce klesají, segment packagingu vzrůstá a přitahuje často i původně „neobaláře“. Současným trendem je, že řada tiskáren či reklamních agentur rozšiřuje své portfolio i o oblast obalů. Nesnaží se konkurovat velkým kartonážním výrobcům s cenově i prostorově náročným strojním vybavením, ale snaží se nabízet svým zákazníkům něco jiného. Zajímavé je, že o to „něco“ jiného naopak rozšiřují své nabídkové portfolio i velcí obaloví hráči. To „něco“  je personalizace v HI RES kvalitě realizovatelná digitálním tiskem!

 

Na výstavišti v Letňanech nebude ani letos chybět společnost DATALINE  TECHNOLOGY, a.s., která na našem trhu zastupuje předního leadera v digitálním tisku - HP Indigo. Právě s těmito stroji již před časem začali tisknout naši přední výrobci etiket své první personalizované etikety. Nyní se se stroji HP stále častěji setkáváme i ve výrobě personalizovaných obalů. Vedle vysoké kvality tisku HP nabízí i kvalitní aplikační SW pro přípravu personalizovaných dat. V současnosti je doslova hitem aplikace HP Mosaic. Pomocí této funkce je designér schopný z jednoho grafického návrhu vygenerovat prakticky nekonečný počet různých variant. Tuto aplikaci při přípravě dat využívají nejenom menší výrobci, ale i giganti typu Coca Cola či Heineken!

 

XEROX zvyšuje možnosti barevného gamutu!

 

V loňském roce se těšilo ohromné pozornosti Centrum malonákladové výroby obalů. Jedním z hlavních organizátorů akce byl další významný výrobce digitálních tiskáren, společnost XEROX. Vlajkovou lodí digitálního tisku vhodného pro obaláře je Xerox iGen 5. Žhavou novinkou uváděnou na náš trh je nyní u tohoto stroje atraktivní bílá barva, která doplňuje již dříve uvedenou oranžovou, modrou a zelenou doplňkovou přímou barvu a čirý toner.

Výhodou nového toneru je jeho bělost a vysoká denzita dosahovaná při tisku, proto pro většinu tiskových aplikací stačí tisk jedné vrstvy. V případě speciálních efektů je možné automaticky vytisknout dvě vrstvy, případně manuálně přidat další. Xerox získal za bílý toner ocenění „MUST SEE ‘EMS“ pro rok 2017 v kategorii digitálního tisku.



Varování ABF, a.s. před aktivitami podvodných firem




Digitalizace a svět obalů


Digitální výroby obalů se veletrh OBALY dotkl již v minulém ročníku při úspěšné prezentaci malonákladového obalového centra, na kterém participovaly se svými technologiemi a materiály společnosti Antalis, CT Praha, Komfi, Macron a Xerox. Při digitální výrobě obalů odpadá složitá příprava, výroba tiskových forem i planžetových vysekávacích desek. Do výroby jsou zapojeny obvykle kvalitní grafické a CAD SW, digitální tisk a digitální výsek v podobě plotru či laseru. S takto minimalizovanou výrobou je možné mnohem pružněji reagovat na zpracování menších a středních zakázek. Do budoucna se předpokládá, že digitální výroba obalů bude optimalizována i na velké objemy zakázek. Na proměny výroby musí být producenti však připraveni již dnes. Jak veletrh REKLAMA POLYGRAF, tak veletrh OBALY budou v květnu prezentovat řadu technologií, ať již ve spojení s digitálním tiskem, tak i výsekem. Vše samozřejmě za pomoci výkonných HW a SW aplikací.

 

Digitální tisk má v segmentu obalů stále vzrůstající tendenci a tento trend bude dále pokračovat. Podle Smithers PIRA celosvětově poroste mezi lety 2015 a 2020 složená roční míra digitálně potištěných obalů zhruba o 16 %. Prakticky od počátku jsou s vývojem digitálních tiskových strojů spjati významní producenti typu HP Indigo, Durst, Xerox, Konica Minolta, Kodak a mnohé další. Dnes se navíc digitálním tiskem zabývají i leadeři z oblasti konvenčních tiskových technologií.

Digitálně potištěné archy dnešní producenti zpracovávají buď klasickým výsekem (planžetou) nebo opět digitálně, tedy bez potřeby vysekávací desky. Zařízení typu řezací plotr či laser pracuje pouze s daty z PC. Jednotlivé hladiny ve výkresu zároveň definují použití příslušného nástroje.  U laserového výseku je navíc oproti noži možné realizovat i ty nejjemnější rastry.

 

Digitální tisk na výstavišti osloví i obaláře

 

Vystavovatelé z řad producentů i dodavatelů digitálních tiskových zařízení (především tiskových plotrů) jsou na výstavišti PVA EXPO PRAHA zastoupeni již řadu let a nejinak tomu bude i na ročníku 2018. Dnešní výrobci digitálních strojů se snaží vyvíjet technologie tak, aby korespondovaly s co největší škálou materiálů a navíc přinášely excelentní kvalitu. A ještě jeden velký posun zaznamenávají jak vystavovatelé, tak i návštěvníci. Zatímco donedávna byl digitální tisk směřován hlavně na oblast čisté polygrafie, reklamy či signmakingu, dnes vývoj směřuje k obalům. Tedy dochází k nabídce strojů větších formátů pro materiály o vyšších plošných hmotnostech, tak aby byly maximálně použitelné ve světě packagingu. Díky pokročilé automatizaci lze už dnes tisknout za den mnohem více zakázek s nižším tiskovým nákladem. O možnosti personalizace, která patří k hlavním nástrojům k oslovování individuálních zákazníků, ani nemluvě.

 

Snadná uživatelská rozhraní a rozšířené možnosti SW aplikací

 

Konstrukce obalů dnes využívá řadu profi nadstavbových CAD SW. Mezi ně patří ArtiosCAD, EngVIew Package Designer, ImpactCAD, Kasemake, Verpack a mnohé další. Všechny mají silný benefit v parametrických knihovnách. S kapkou nadsázky lze zadat typ materiálu a změnit tři hlavní rozměry a konstrukce obalu se přepočítá přímo na míru zadání. Silnými nástroji jsou i 3D vizualizační moduly, kdy je možné si obal i s potiskem ještě před realizací prohlédnout, třeba i na konkrétní scéně (např. regálech s konkurenčními produkty).

V souvislosti s digitálním tiskem hovoříme často prakticky o neomezené míře individualizace či personalizace. I zde SW vývojáři nabízejí řadu řešení, jak snadno připravit data z původních grafických návrhů, vytvořených např. v produktech Adobe (Illustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat).

Aplikace Mosaic HP Smart-Stream umožňuje snadné vytvoření variabilních dat, které se liší nejenom textem či barvou, ale třeba i posunutím obrazu, deformací, zvětšením, rotací či vygenerovanými barevnými kombinacemi některých prvků. Tímto způsobem lze vytvořit nekonečné řady personalizovaných obalů se společným grafickým základem.

 



PF 2018




Nejen vánoční dárky je potřeba balit


Blíží se čas nejkrásnějších svátků v roce a zároveň svátků, které jsou plné symboliky. K té příjemné, i když méně duchovní, patří vánoční dárky, které jsou spjaty se speciálním balením, kde je možno uplatnit kreativitu a o to více obdarovaného potěšit. Kreativitu za nás mohou řešit i profesionálové pomocí dárkových obalů či vkusných dekorativních balících papírů i jiných materiálů. Dárkové balení nebude chybět ani v květnu na veletrhu OBALY, který probíhá souběžně s veletrhem REKLAMA POLYGRAF. Nabídnout zajímavá řešení či jen přijít za inspirací (nejenom) na příští Vánoce, se určitě vyplatí.

 

Darování má pro lidi hluboký význam a v čase Vánoc je tento význam ještě více umocněn. Než samotný dárek potěší obdarovaného, vzbuzuje zvědavost a touhu shlédnout, co je uvnitř i samotný obal. Dárkové obaly mohou být v podobě tašek, potahované kartonáže, kovových či plastových obalů i skládačkových originálně konstruovaných či exklusivně dekorovaných krabic. Vhodným dárkovým obalem jsou i krabičky, dózy či etuje ze dřeva a úplně jiný rozměr dává dárku i originální obal skleněný.

 

Flexibilní obaly, dárkové papíry i folie

Každoročně na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech nechybí vystavovatelé, kteří se promotion, dárkovými či dalšími příležitostními obaly zabývají.

S dárkovými obaly je spojováno i balení do přířezových materiálů. K těm nejčastěji používaným patří balicí papíry a fólie. Zatímco u Vánoc, jsou spjaty balicí papíry opravdu s balením dárků, hliníkové folie jsou v tomto čase spjaty nejčastěji s kolekcemi čokolád. A to samozřejmě neplatí pouze u vánočních svátků, podobně je tomu i s balením čokoládových vajec na Velikonoce a při dalších příležitostech.  Zatímco u kusového čokoládového zboží bývá folie často jen potištěna nejčastěji flexotiskem nebo hlubotiskem, u dárkového balení čokoládových bonbonů se uplatňují obaly pevné (skládačky, potahovaná kartonáž, dózy apod.). Příležitostná balení bývají ještě často i kombinována stuhou, mašlí, provázkem či další dekorací.

 

Dárkové obaly mohou být dražší, ale kreativní

Na rozdíl od sekundárních obalů v podobě přepravních klopových krabic, mají dárkové obaly všeho typu přidanou hodnotu v kreativitě. Dárek je obvykle vysoce osobní záležitostí a tak je tomu i u jeho obalu. Dárkové obaly musí na první pohled vybočit z řady obvyklých spotřebitelských obalů, svým způsobem se jedná o velice individualizovanou obalovou kategorii. Příznivou zprávou pro výrobce obalů je fakt, že v tomto sortimentu si podle nejrůznějších anket a odhadů je ochotno více než 90% spotřebitelů za obal připlatit. Vše je tedy hlavně o nápadu a dnešní moderní technologie významně umožňují realizovat i dříve produkčně nerealizovatelné fantazie.

Nápaditost presentována vystavovateli i vyhledávána návštěvníky nebude letos v květnu na veletrhu OBALY určitě chybět. Takže po prožití krásných vánočních svátků, se všichni již mohou těšit na jarní inspiraci.

 



Veletrh OBALY nově ve spojení s Obalem roku!!!


 

Veletrh OBALY bude v květnu 2018 nejenom ve spojení s veletrhem REKLAMA POLYGRAF, ale stejně, jako i v minulém ročníku, bude mít odborného garanta obalový institut SYBA. SYBA bude na veletrhu i presentovat a naváže na úspěšný seminář cyklu Speciality obalového designu, který nebude chybět na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech ani v příštím roce. Naopak naprostou novinkou bude propojení národní soutěže Obal roku a veletrhu Obaly.

 

Obal roku je jediná certifikovaná obalová soutěž, která je určená pro české i zahraniční firmy, jenž se podílí na zajímavém obalovém řešení. Porota při hodnocení posuzuje obaly z pohledu inovace, ochrany produktu, požadavků uživatelů a dopadu na životní prostředí, ale také z pohledu legislativy a marketingu. Cílem soutěže je vyzdvihnout a následně propagovat nejlepší myšlenky, inovace a technologie v oblasti balení, které se na  trhu objevují. 

Zatímco v loňském roce se odborná porota k hodnocení k rekordně přihlášeným 99 exponátům sešla v Meet Factory, letos organizátor soutěže, obalový institut SYBA udělal změnu. Hodnotit se tentokrát bude přímo v PVA EXPO PRAHA v Letňanech v době konání veletrhu OBALY 2018!

 

Vítězné exponáty Obalu roku budou hodnoceny na veletrhu OBALY

Obal roku je již řadu let hodnocen jako vysoce prestižní soutěž pro výrobce, designery či uživatele i dodavatele obalových řešení. Ocenění vítězům bývá tradičně předáváno vždy na podzim v rámci mezinárodní konference Pack Summit. Během hlavního večera jsou pravidelně i vyhlášeni držitelé zlaté, stříbrné a bronzové ceny předsedkyně poroty. Nechybí ani vyhlášení dalších ocenění – Cena spotřebitele, Cena Save Food či Cena Sympatie.

 

Z Obalu roku na mezinárodní WorldStar

Vzhledem k tomu, že Obal roku je jedinou certifikovanou soutěží, je úspěch v této národní soutěži jediným způsobem jak je možné vstoupit do soutěže WorldStar (pořádáno WPO – World Packaging Organisation) a pokusit se získat tohoto obalového „Oskara“. Obal roku i WorldStar používá stejné kategorie, mezi které patří POTRAVINY, NÁPOJE, KOSMETIKA, FARMACEUTICKÉ PRODUKTY, ČISTÍCÍ A PRACÍ PROSTŘEDKY,  ELEKTRONIKA A SPOTŘEBIČE, AUTOMOTIVE (přepravní a průmyslové obaly), DÁRKOVÉ OBALY, ETIKETY, POP&POS displeje, TECHNOLOGIE a OSTATNÍ. 

 

Inspirace vítěznými řešeními přímo na výstavišti

Uzávěrka do dalšího ročníku soutěže Obal roku je do 15. 5. 2018 a odborná porota bude následně hodnotit přihlášené obaly během veletrhu Obaly 2018, tedy poprvé v „live“ přenosu přímo před zraky návštěvníků. Ti si budou moci nejen vítězné, ale i všechny přihlášené obaly během konání veletrhů Reklama Polygraf a Obaly prohlédnout přímo na výstavišti.



2. ročník veletrhu OBALY již v květnu 2018


 

Loňský rok byl pro veletrh OBALY, který se koná souběžně s veletrhem REKLAMA POLYGRAF, prémiový. A hned na poprvé byl hodnocen jak vystavovateli, tak i návštěvníky jako velmi úspěšný koncept. Není divu i samotná polygrafie nachází stále častěji větší uplatnění více ve světě obalů než v samotném tisku. Zatímco tištěná média jsou mnohdy nahrazována elektronickými, balit se bude stále. A obal musí prodávat – tedy kromě jiného plnit i prodejně  propagační funkci. Spojení konceptu veletrhů Reklama Polygraf a Obaly je tedy více než logický. První ročník veletrhu byl přehlídkou nových trendů i příležitostí k obchodním setkáním. Obaly 2017 byl vysoce kladně hodnocen jak vystavovateli, tak návštěvníky. Vzrůstající tendenci zájmu o 2. ročník veletrhu prozrazuje zájem o presentační plochu ze strany vystavovatelů již dnes, tedy půl roku do otevření jeho bran.

 

Na konci května se bude souběžně s jubilejním 25. ročníkem veletrhu REKLAMA POLYGRAF, konat i 2. ročník veletrhu obalových inovací a technologií OBALY 2018. Spojení obou veletrhů se ukázalo jako velmi úspěšný koncept. Při prvním ročníku propojení obou veletrhů (na 11 500 m2 hrubé výstavní plochy se v rámci veletrhů představilo 294 firem, z toho 59 zahraničních z 11 zemí) byl zaznamenán nárůst vystavovatelů o více než 35% oproti předchozímu roku. Organizátoři podle řady indicií a zpětné vazby, kterou mají od vystavovatelů i návštěvníků, již dnes předpokládají podobnou úspěšnost na výstavišti PVA EXPO PRAHA Letňany i v roce 2018.

 

Ohlédnutí za minulým ročníkem

Již v minulém ročníku se návštěvníci mohli na veletrhu Obaly seznámit s širokým portfoliem řady producentů obalů, obalových materiálů i etiket. Zájem vzbudily expozice společností TECHNOLOGY, ARCON, Industrial Machinery, Achilles, Aledeto, OTK Group, G.N.P. Paketo, KURZ, Weldplast, Rajapack, HIT.CZ a mnohých dalších firem z oblasti obalového průmyslu. Velký zájem vzbudilo Centrum malonákladových obalů, kde hned několik předních dodavatelů technologií a materiálů (Antalis, CT Praha, Komfi, Macron a Xerox) presentovalo celou řadu možností, jak rychle vyrobit promotion, dárkové, cateringové či různě personalizované obaly. Návštěvníci tedy mohli v live variantě sledovat kompletní zpracování od návrhu konstrukce obalu v CAD SW – Artios od spol. ESKO, přes tisk, zušlechtění, až po finální rylování a řezání.

 

Veletrh Obaly odborně zaštítí obalový institut SYBA

Odborným partnerem veletrhu OBALY byl v loni a zůstane i letos obalový institut SYBA, který zde bude i garantem řady doprovodných akcí a programů. I letos bude SYBA pořadatelem odborného semináře Speciality obalového designu (v loňském roce velmi zajímavě pojatém na téma Obaly na hračky). Nově se bude souběžně s veletrhem presentovat zavedená prestižní certifikovaná národní soutěž Obal roku.

 

Propojení veletrhů REKLAMA POLYGRAF a OBALY

Kromě vystavovatelů na veletrhu Obaly 2018, kteří se budou presentovat především v hale 3, se návštěvníci s řadou technologií, které se uplatňují i při výrobě obalů, mohou setkat na expozicích v halách 4 či 6 v rámci veletrhu Reklama Polygraf. 

 



Závěrečná zpráva RP 2017




Přijďte si na vlastní kůži vyzkoušet nový vůz Volkswagen Crafter




Ford Motor Company, s. r. o. jako titulární partner společnosti ABF, a. s. si Vás dovoluje pozvat na prezentaci modelů Ford




Navštivte veletrh výhodně!




Napsali o nás




Veletrh Obaly předvede malonákladovou výrobu obalů v praxi


Digitální výroba obalů ze skládačkových lepenek dle průzkumu společnosti InfoTrends poroste o 40% ročně. Důvodů tak vysokého meziročního nárůstu je několik. Například průměrná doba mezi aktualizacemi výrobků. Ta je totiž dnes jen 6,6 měsíce.  Dalším důvodem je například tlak na rychlost realizace, tedy stále kratší dodací termíny výrobků a služeb, na něž zadavatelé potřebují obaly zhotovit. Zadavatelé totiž objednávají obaly až na základě výrobních plánů. Dodací lhůta je tak velice krátká. Kromě toho  často poptávají obaly  v několika verzích – tedy například v sezónních vizuálech nebo regionálních mutacích. Výroba obalů na sklad, kde leží připravené na pozdější distribuci, u těchto výrobků pozbývá smyslu.

Velký potenciál pro malonákladovou výrobu představují dárková balení. Zákazníci zde totiž ocení široké možnosti vlastních verzí obalů v nepřeberném množství.

Veletrh Obaly poskytuje skvělou příležitost předvést malonákladovou výrobu obalů v praxi. V centrální části expozice se bude nacházet Centrum malonákladových obalů, kde několik dodavatelů společně představí výrobu několika atraktivních ukázek z širokého portfolia obalů. Můžete se těšit na výrobu etiket, dárkových obalů a obalů určených pro catering. Na expozici se budete moci seznámit s technologiemi společností CT Praha, Komfi, Macron a Xerox. Partnerem expozice je také společnost Antalis, která zajistí dodávku tiskových medií. Zastoupení jednotlivých společností zajistí kompletní zpracovaní výroby od  návrhu konstrukce obalu, přes tisk, zušlechtění, až po finální rylování a řezání.

Uvidíte celý proces výroby a seznámíte se s celou řadou možností, jak vytvořit zcela  originální obal. Těšíme se na vaši návštěvu a věříme, že expozice bude inspirativní i pro vás a stane se podnětem k rozšíření této perspektivní oblasti podnikání.

Centrum malonákladových obalů nejdete na veletrhu v hale číslo 3 v expozici 3A28.



PROGRAM KONFERENCE „Speciality obalového designu“




Speciality obalového designu


Seminář začne v 10 hodin v Kongresovém sále vstupní haly 2. Vstup do kongresového prostoru výstaviště je mezi halami 3 a 4 přímo z venkovního prostoru. Akce je plánována do 13 hodin, aby účastníci měli dostatek času pro návštěvu souběžně pořádaných veletrhů. Registrovaní účastníci semináře získají vstupenku na veletrhy Reklama Polygraf a Obaly bezplatně.

Program semináře:

Opravdová specialita - Ladislav Eberl, Ing. Jiří Peters; GRAVELLI

Obaly na hračky, designové trendy – Ing. Kateřina Kolářová, OBALOVÝ INSTITUT SYBA

Děti, hračky, obaly očima psychologa – RNDr. Marie Lhotová, psycholog

Kufr plný hraček – Ing. Jan Halamíček, STAVEBNICE PONY

Značení, piktogramy, kreativita čárových kódů – Ing. Vlado Volek, OBALOVÝ INSTITUT SYBA

Organizátor cítí, že skupina veletrhů Reklama Polygraf-Obaly je vhodným prostředím pro konání semináře Speciality obalového designu, pro setkání výrobců (nejen) hraček, dodavatelů obalů a obalových materiálů a zejména grafiků a konstruktérů obalů. Zpestření pod mírnou rouškou tajemství je hned úvodní prezentace – máme za to, že název „Opravdová specialita“ je výstižný. Registrace na akci je již nyní otevřena: http://obalovaakademie.cz.

 

www.obalovaakademie.cz

www.syba.cz

www.sdruzenihracky.cz



Centrum malonákladových obalů


Uvidíte celý proces výroby a seznámíte se s celou řadou možností, jak vytvořit zcela originální obal. Těšíme se na vaši návštěvu a věříme, že expozice bude inspirativní i pro vás a stane se podnětem k rozšíření této perspektivní oblasti podnikání.

Digitální výroba obalů ze skládačkových lepenek dle průzkumu společnosti InfoTrends poroste o 40% ročně. Důvodů tak vysokého meziročního nárůstu je několik. Například průměrná doba mezi aktualizacemi výrobků. Ta je totiž dnes jen 6,6 měsíce.  Dalším důvodem je například tlak na rychlost realizace, tedy stále kratší dodací termíny výrobků a služeb, na něž zadavatelé potřebují obaly zhotovit. Zadavatelé totiž objednávají obaly až na základě výrobních plánů. Dodací lhůta je tak velice krátká. Kromě toho  často poptávají obaly  v několika verzích – tedy například v sezónních vizuálech nebo regionálních mutacích. Výroba obalů na sklad, kde leží připravené na pozdější distribuci, u těchto výrobků pozbývá smyslu.

Velký potenciál pro malonákladovou výrobu představují dárková balení. Zákazníci zde totiž ocení široké možnosti vlastních verzí obalů v nepřeberném množství.

 



DRUHÁ CENOVÁ UZÁVĚRKA K ÚČASTI SE BLÍŽÍ




OBALY - Pro vystavovatele


Termín: 29. - 31. 5. 2018

Místo konání: PVA EXPO PRAHA

 

Termíny uzávěrek

První termín uzávěrky pro zvýhodněné ceny za pronájem výstavní plochy 30. 11. 2017
Druhý termín uzávěrky pro zvýhodněné ceny za pronájem výstavní plochy 31. 1. 2018

 


Media kit Newsletter


 

Vyplnitelné formuláře ve formátu PDF:


 

Kompletní sada přihlášek

 

Závazná přihláška k účasti [pdf]

 


Jednotlivé listy:

 

Přihlášková dokumentace: Samostatná objednávka plochy, stavby stánku a technických služeb

 

 


 

Přihlášková dokumentace: Účast na veletrhu na klíč

 

Přihláška na veletrh OBALY - kompletní expozice[pdf]

 

 


Spediční a skladovací služby

  • převzetí tuzemských a zahraničních veletržních zásilek
  • vykládka a nakládka veletržního materiálu a exponátů z/na dopravní prostředky
  • celní odbavování zásilek ze zemí mimo EU, projednávání a zastupování před CÚ
  • technická asistence při instalaci exponátů (montáž, demontáž)
  • dodání a umístění veletržních zásilek na veletržní stánek
  • odvoz, uschování a zpětný návoz prázdných obalů
  • skladovací služby v provozním skladu
  • mezinárodní a tuzemská kamionová, letecká i námořní přeprava

CENTRUMSPED, s.r.o.
PVA EXPO PRAHA, Beranových 667, 199 00 Praha 9 – Letňany

Bc. Filip Červený, mob.: 602 501 381, e-mail: cerveny@centrumsped.cz

 

 


Pojištění

  • pojištění vystavovatelů zajišťujeme dle článku č.4 Obchodních podmínek ABF a.s., bližší informace o pojištění či připojištění si můžete vyžádat u:

Total Brokers, a.s.
Za skalkou 421/10, 147 00 Praha 4

tel.: 261 109 600, 244 400 876
mobil: 731 424 709
e-mail: likvidace@totalbrokers.cz
web: www.totalbrokers.cz 

 



Závěrečná zpráva RP 2017

Zavřít
Nezávazná poptávka účasti
Inicializace, právě prohlíží: -

* - povinné údaje